FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Good times, bad times, give me some of that!

Publicerad 2007-03-07 12:10:34 i Allmänt,

U don't even have 2 try, it comes easy 2 you.. The way u move is so appealing, it could make me cry...

Dunderförkyld... Igen =(

Norge i helgen. Fy vad mysigt vi ska ha det, jag och Michaela. Ska bli kul att se hur hon och Stellan har det i lusekoftornas land :P Kameran ligger på laddning, fiiiii feeen =)

Veckan som gått har varit väldigt lugn, och helgen som gått har nog varit ännu lugnare. Alltså finns det inte så mycket att uppdatera om. Tankeverksamheten ligger just nu på 0..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela