FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Heeeeeelt magiskt =)

Publicerad 2007-08-01 00:56:23 i Allmänt,

Usch vad trött man va då... Har vart en sväng hos Nea och droppat en förlängning. Alltid mys att bara säga hej =) Blev sen tillbaka till Ibisbåten (som jag nuförtiden spenderar mer tid på än vad jag gör hemma) i raketfart och hämta upp Christo och Chippen. Ut på Hisingen, kramas massor med Christo som vi inte sett på länge, för att sen lämna honom där och åter igen tillbaka till båten. Livet känns underbart nu, i sin egen takt håller allt på att lösa sig till det bästa.. Och som en stor bonus är jobbet underbart och jag har fått nya änglar i min himmel! Just nu så saknar jag min Sofie till tusen... Va längesen vi satt och pratade till solen gick upp, om allt som är viktigt och allt som inte spelar någon roll. Är glad att jag har dig min älskade!

Hem en snabbis imorgon med Chippen och slurpa i sig mammas otroligt goda mat =) min mage har längtat efter den länge nu. Kramas och pussas lite med syster och med bror, härligt!

Har för övrigt bestämt mig för att göra ett seriöst försök att blogga ordentligt och regelbundet (precis som om jag inte har bestämt mig för det förut, HA!). Men hellre 2 extra försök än inget alls ;)

Dags för sängen nu, imorgon är det kränga tills montern rasar som gäller!

(För övrigt är min resväska helt jävla sönder)

OVER AND OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela