FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Find it useless, feeling meaningless..

Publicerad 2007-12-05 07:47:37 i Allmänt,

Det är hemskt såhär om vintermorgnarna när man vaknar innan solen har gått upp. Luften är inte sådär friskt upplyftande utan ligger kvar som ett mörkt mysigt hölje som får dig att längta tillbaka till kudden igen..

Idag blir det ut till Mamma och hjälpa till med jaktmiddagen på Steglinge. 22 karlar som ska ha mat i magen efter en lång men förhoppningsvis lyckad jakt. Sen blir det massor av plugga. Har lite att ta igen. Jag och Mia har BTW äntligen kommit fram till att nu jävlar åker vi. Drömresan har fått ett datum och runt 1 okt -08 bär det av mot paradisen. Du och jag i solen, det kommer att bli oslagbart!

Naiva jag slutar nog snart i paranoida jag... Ingen bra utveckling alls....=)



Leave the body, leave the mind
Leave the body, leave the mind
Every promise every place behind

I just happend to feel so alone
for today for all days to come
I just wanna be wanna be gone
I just wanna be wanna be gone

Leave the quiet, leave the night
Leave the quiet, leave the night
Broken feelings of dreams out of sight

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela