FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

Vilken dag =)

Publicerad 2007-08-17 23:12:30 i Allmänt,

Idag är dagen då verkligen allt har hänt! Startade med att försova oss, 2 morgontrötta i samma rum. Sen iväg till location för att sitta där och vänta på en korrekt platsanvisning eftersom att ingen verkade veta vart vi skulle bli av! När vi efter många om och men fått kittat upp (3 timmar sent) håller tältet på att blåsa bort och det bara vräker ner regn... LYCKAT! Jag och Henke hängde som två små Telenorflaggor i tältet för att det överhuvudtaget skulle stanna kvar i rätt stadsdel! Vid fyra sprack det äntligen upp en timme då vi hade avslags VM (folk som inte gick igenom kreditkontrollen) för att seden återgå till det underbara regniga blåsvädret... UJUJUJ.....




Har fått klagomål på min blogg igen och det är Mia som står för det =) Har vart mycket dessa dagar och då blir det lite som det blir, haha.. men lite uppdatering då.

Fick 3 nya i teamet i måndags! Chrille (min kompis och därmed mitt headhunt), Therese (Chippens ex) och Malin (som bara är Malin(= ). Blev en utsökt middag på Jensens i Malmö och vi åt oss sprickfärdiga! Och såserna... Gud i himlen och alltihop!

                                      


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-09-20 12:28:59

Hoho, fina bilder du har då gumman ;D Hur mycket kommer vi sjusovare att sälja idag tro?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela