FOR WHATEVER WE LOSE (LIKE A YOU OR A ME) IT'S ALWAYS OURSELVES WE FIND IN THE SEA...

- e.e cummings

(love)stoned

Publicerad 2007-08-01 13:43:54 i Allmänt,

Gääääääsp.... är så slö så jag kreverar =) Står på solkatten i lerum idag igen, här är inte så mycket till folk, men vi har mysigt ändå! Jesus vad trötta vi vart imorse då... Fick släpa mig själv ur sängen för att inte gro fast i den=) Så nu slappar vi.. Chippen är någorlunda aktiv mellan pokervarven, jag står mest och hänger haha...
Längtar till ikväll, MUMS! Nä.. nu e det väl rätt in i kaklet som gäller antar jag, åtminstone ett försök till det...





Chippen spelar poker

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till Jackies blogg!

Här kan ni följa mig och mina påhitt, min vardag med plugg, sol och SURF! Och resan börjar i Marocko...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela