SUN. SALT. SEA. SURF.

Bet's on!

Publicerad 2013-02-08 12:20:00 i Surf,

Okej.. Here we go, nu åker målen upp på tavlan! Dom är fortfarande väldigt vaga och luddiga, och kommer modereras efterhand, då jag inte riktigt kommit igång med surfet än. Men det är en bra början!
 
Resultatmål - Kunna siza ner till en typ 6"8 (minst, gärna 6"6) fish, och därmed inte ta med mig min nuvarande bräda vidare till Portugal.
Prestationsmål - Ta gröna vågor utan problem 80% av gångerna, behärska vidare bottomturns, stabila popups.
Processmål - Surfa minst 5 dagar i veckan, våga utmana mig själv, lära mig läsa vågor. Explosivare process i popup, effektivare paddling och bättre teknik, kroppskontroll. Komma ur vitvattnet!
 
- Byta till intermediate bräda till 15/4.
M - Målet är mätbart.
- Resurserna finns om jag är villig att kämpa för det.
- Målet känns realistiskt (även om det behöver en checkup om 2 veckor)
T - Tidsgräns den 15/4, med checkup och en rejäl granskning 1 gång i veckan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela